elektroniğe atılan imza®©™... www.antencimesut.tr.gg
  forum & üye girişi
 
=> Daha kayıt olmadın mı?







forum & üye girişi - MobileService24h

Burdasın:
forum & üye girişi => Elektronik Projeler => MobileService24h

<-Geri

 1 

Devam->


site.admini
(şimdiye kadar 134 posta)
08.08.2007 18:06 (UTC)[alıntı yap]
Yolda kalmak sorun olmaktan çıkıyor

Proje, yolda kalan araçların uzun süre servis desteği alamaması sorununa çözüm bulmak amacıyla hazırlanmış. Hayatın içinde yer alması ve uygulanması halinde insanlara önemli kolaylıklar sağlayacak olması, projenin hazırlanmasının temel sebeplerinden. Projenin eksiksiz ve kapsamlı olabilmesi için, şu an halen uygulanan modeller incelenmiş ve şirketlerle görüşülerek uygulanabilirliği güçlendirilmiş.

Bu çerçevede, arabası ile yola çıkan ama yolu üzerindeki herhangi bir noktada aracı arızalanan sürücüye en kısa sürede ulaşacak ve ona en iyi servis hizmetini sunacak sistem hazırlanmış. Proje, Microsoft .Net teknolojileri ve XML Web servisleri üzerine kurulmuş. MobileService24h üç farklı parçanın birbiri ile iletişiminden meydana geliyor. Bu parçalar müşteri, MS24h sunucusu ve şirket servisinden oluşuyor. Bunlar arasındaki iletişim ve bağın kurulmasını sağlayan sistem, aynı zamanda şirketlerin iç işleyişini de düzenliyor. MS24h, şirket yöneticilerine sistem ve çalışan performans değerlendirmesi yapabilecekleri ve sistem yönetimini sağlayabilecekleri bir servis de sunuyor.

Sistemin işleyişi, arızanın müşteri tarafından sunucuya iletilmesiyle başlıyor. Bu aşamada WAP’tan yararlanılıyor ve müşteriler tahmin ettikleri arıza nedeni ile beraber kayıt oluyorlar. İkinci aşama ise akıllı sistemler yardımı ile yönetiliyor; olay yerine en kısa sürede gidebilecek gezici araç seçiliyor ve müşteriye yönlendiriliyor. Gezici servis seçilirken, servisin olay yerine yakınlığının yanı sıra arızaya çözüm getirebilecek düzeyde bilgi ve yedek parçaya sahip olup olmadığı, mevcut iş yükü gibi veriler değerlendirilerek en doğru seçim yapılmaya çalışılıyor. Servis seçimi yapılıp atanma işlemi tamamlandıktan sonra, sistem servis elemanının performansını arttıracak birtakım verileri sunuyor. Bunlar, olay yerine giderken yol yardımında bulunulması, araçta daha önce ortaya çıkan arızaların listesi, arıza durumunda uygulanması önerilen çözümler ve diğer bilgiler olarak özetlenebilir.

Sistemin son kısmını ise şirketin, çalışanları ve araçları hakkında analiz sonuçlarını toplayabildiği ve sistemin yönetiminin sağlandığı admin bölümü oluşturuyor. Bu bölümde hangi model araçlarda ne tür arızaların oluştuğu, oluşan arızalara ne tür çözümlerin sunulduğu, gezici servislerin arızalara hangi sürelerde çözüm getirebildikleri gibi pek çok performans verisi takip edilebiliyor
_________________

Cevapla:

Nickin:

 Metin rengi:

 Metin büyüklüğü:
Tag leri kapat



Bütün konular: 138
Bütün postalar: 134
Bütün kullanıcılar: 9
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse crying smiley
 
 
   
 

</FONT Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?

Ücretsiz kaydol